Grad Zadar koji je većinski vlasnik prijevozničkog poduzeća Liburnija objavio je da je isto poduzeće postalo gubitaš jer im je smanjena subvencija iz gradskog proračuna.

Liburnija je prošlu poslovnu godinu završila u minusu od 1.8 milijuna kuna, a iz gradskog proračuna ista je prošle godine dobila čak 6.9 milijuna kuna, dok je godinu ranije ista subvencija iznosila 8.5 milijuna kuna! S druge strane na oglašavanju na površinama autobusa iste prijevozničke tvrtke, privatne tvrtke Media-ZD i Media Oglasi d.o.o. već 15 godina ostvaruju enormnu zaradu dok građani pokrivaju gubitke poslovanja Liburnije! Kako smo već pisali tvrtke Media-ZD i Media Oglasi d.o.o. ostvaruju enormnu zaradu na autobusima prijevozničke tvrtke Liburnija, koja je u većinskom vlasništvu Grada Zadra, dok građani pokrivaju milijunske gubitke poslovanja iste tvrtke kroz gradski proračun kroz poreze, prireze, komunalna i ostala davanja. Prema izvještaju, Liburnija godišnje stvara gubitke od 6.9 milijuna kuna za ovu godinu dok su prošle godine gubici iznosili 8.5 milijuna kuna. Prije četiri godine tvrtka Liburnija je prijavila gubitak od čak 11.2 milijuna kuna! Svi gubici namireni su iz gradskog proračuna dok površine autobusa u vlasništvu Liburnije iznajmljuju privatne tvrtke Media-ZD i Medija Oglasi d.o.o. Obje tvrtke su u vlasništvu Dejana Golema i Ivice Blaškovića koji su od početka poslovanja bili usko vezane za Rena Sinovčića. Navedene tvrtke drže već 15 godina koncesiju za oglašavanje na autobusima prijevozničke tvrtke Liburnija. Na naš novinarski upit upravi tvrtke Liburnija o koncesijama za oglašavanje, odgovor smo dobili od gospođice ili gospođe Ivane Kovačević koja nam se u e-mailu nije ni predstavila već je u vrlo kratkim crtama odgovorila na naša pitanja, a ime smo saznali iz naziva e-mail adrese sa koje smo dobili odgovor (ivana.kovacevic@liburnija.t-com.hr). Na kraju e-maila je pisalo samo “Srdačan pozdrav!” Koju dužnost u Liburniji obnaša Ivana Kovačević, nije nam poznato. Na pitanje o iznosu godišnje koncesije za oglašavanje na autobusima Liburnije, dobili smo ovaj odgovor: “Iznosi svake pojedinačne koncesije su tajni podaci, te Vas za sva eventualna daljnja pitanja upućujemo na trenutnog koncesionara Media-oglasi d.o.o. iz Zadra.” Prema ovom odgovoru možemo slobodno zaključiti da je vlasnik Liburnije upravo privatna tvrtka Media Oglasi d.o.o. iz Zadra jer su podaci TAJNI, odnosno spadaju pod poslovnu tajnu privatne tvrtke Media Oglasi d.o.o.! Djelatnica komunalne tvrtke nas je uputila da podatke o poslovanju gradske komunalne tvrtke potražimo u privatnoj tvrtki Media Oglasi d.o.o.! Gdje možete pronaći konkretniji dokaz korupcije?!?! Dok građani plaćaju poreze i prireze, tvrtke Media Oglasi d.o.o. i Media-ZD izvlače milijunske profite na imovini prijevozničke tvrtke Liburnija, do sada preko 45 milijuna kuna! Koliko nam je poznato, tvrtka Media Oglasi d.o.o. je u međuvremenu ponovno dobila koncesiju za oglašavanje na autobusima! Prema našim neslužbenim podacima, radi se o iznosu od cca 240.000 kn godišnje, a taj iznos tvrtka Media Oglasi d.o.o. uplati Liburniji u roku od godine dana iako u tom periodu ostvari zaradu od čak nekoliko milijuna kuna i to na oglašavanju na tim istim autobusima, o čemu smo već pisali. Ukratko, tvrtka Media Oglasi d.o.o. ostvari deset puta veću zaradu na autobusima Liburnije Zadar od koncesije koju plaća iako u istu koncesiju ne ulaže ništa osim iznosa koncesije koji je već 15 godina isti jer ni jedna druga tvrtka nemože transparentno sudjelovati na natječaju, a nerijetko se natječaji objavljuju u dnevnim izdanjima novina za zagrebačku ili slavonsku regiju o čemu jedinom budu obaviješteni Sinovčić, Golem i Blašković! Koncesiju na oglašavanje Media-ZD, kako smo već naveli, plaća oko 240.000 kuna godišnje. Osim zaljepljene folije na reklamnoj površini autobusa čiji tisak i montažu plati opet klijent koji se oglašava, tvrtka Media Oglasi d.o.o. ne ulaže nikakva dodatna sredstva ili napor, štoviše, autobusi Liburnije moraju se prati češće nego što bi se prali da na njima nisu reklamni oglasi, a sve zbog vidljivosti samih oglasa što je uneseno i u ugovor o koncesiji, prema našim saznanjima. Ugovor i njegovi uvjeti su kao i iznos koncesije, također TAJNI PODATAK! Iznos koncesije ne pokriva ni trošak pranja autobusa! Ako uzmemo u obzir da Liburnija u koncesiju daje 57 autobusa koje je potrebno oprati svaki dan zbog spomenutih razloga, iznos koji Media-ZD i Media Oglasi d.o.o. plaćaju za koncesiju nije dovoljan ni za trošak pranja istih autobusa! Kalkulacija je jednostavna, koncesionar Media Oglasi d.o.o. plaća Liburniji 240.00 kn godišnje što je oko 657 kn dnevno za najam oglasne površine na 56 autobusa, a što iznosi 11,54 kn po autobusu, dnevno! Toliki iznos nije dovoljan ni da pokrije troškove pranja oglasa na autobusima koje Liburnija mora odraditi prema ugovoru o koncesiji. Iz istog razloga Liburnija trpi gubitke na račun gradskog proračuna i svih nas dok se privatne tvrtke, politički pogodovane i zaštićene, bogate na gradskoj komunalnoj imovini! Koncesija za oglašavanje na autobusima  je doslovno poklonjeni komunalni novac tvrtki Media Oglasi d.o.o. odnosno vlasnicima i njihovim tajnim partnerima od kojih je Sinovčić već pod istragom za utaju poreza, i izvlačenje novca preko NK Zadar, a Golem glavni savjetnik i predvodnik tima za HDZ-ovu kampanju u Zadarskoj županiji! Nije na odmet spomenuti i da je ista tvrtka, Media Oglasi d.o.o., iznajmila poslovni prostor Zadarskoj županiji za 47.000 Eura godišnje o čemu smo također već pisali. U drugim gradovima Hrvatske komunalna poduzeća sama prodaju oglasni prostor i na taj način podmiruju troškove održavanja autobusa te financiranje kupnju novih. Primjerice, zagrebački ZET ima vlastiti odijel za marketing koji se bavi prodajom oglasnog prostora. S obzirom na visinu godišnjeg prihoda od oglašavanja, tvrtka Liburnija bi bez imalo problema mogla financirati vlastiti odjel za marketing i uz to ostvarivati dodatni milijunski prihod te rasteretiti proračun Grada Zadra. U gradu Zadru, autobusi Liburnije Zadar služe za privatno bogaćenje Golema, Blaškovića i Sinovčića zadnjih 15 godina, odnosno za preko 45 milijuna kuna izvučenog novca u privatne džepove na štetu zadarske autoprijevozničke tvrtke Liburnija koja već godinama prijavljuje gubitke u iznosima većim od 7 milijuna kuna godišnje, a sve na štetu proračuna Grada Zadra i svih poreznih obveznika. Ovo je samo još jedan u nizu dokaza koji potvrđuje kako organizirana  gospodarsko-političko-kriminalna organizacija na poznat i uigran način pljačka ovaj grad već 20 godina! Na kraju sve plate porezni obveznici! (zadardanas.hr)

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime