OTKRIVENO GROBLJE NOVIH BMW-a VRIJEDNIH 150 MILIJUNA EURA! Tri tisuće ih već godinama trune na jednoj ledini

Cijela priča počinje 2015. godine kada je kanadsku luku Halifax pogodilo veliko zimsko nevrijeme, kada se tamo u procesu transporta s broda na željeznicu i ceste prema salonima i dalje do krajnjih kupaca, zateklo 2966 naručenih novih BMW-a i Minija

Utovar se zbog vremenskih (ne)prilika značajno odužio, a pritom je automobile more dobro „zasolilo”.

Za regulatorno tijelo kanadske Vlade za transport – Transport Canada nije bilo dvojbe: zbog snažne izloženosti pogubnom utjecaju slane morske vode, BMW je dobio nalog kako tih 2966 vozila mora povući s tržišta.

12 - OTKRIVENO GROBLJE NOVIH BMW-a VRIJEDNIH 150 MILIJUNA EURA! Tri tisuće ih već godinama trune na jednoj ledini

U Münchenu se tada odlučilo da se isporuka vrijedna oko 150 milijuna eura ne isplati vraćati u tvornicu jer bi prepravke koje je propisalo tijelo kanadske vlade, stajale više od vrijednosti kontingenta.

Nakon službenog opoziva za BMW i Mini modele iz slučaja Halifax u kojem se spominje „rizik od nastanka korozije na vitalnim dijelovima za pokretanje motora te potencijalnim problemima s podmazivanjem zbog izloženosti morskoj vodi” kupci su dobili druge, nove automobile, a modele iz opoziva više nitko nije spominjao.

Portal Jalopnik kojima se javio jedan čitatelja s fotografijama otkriva što se dogodilo s tih gotovo tri tisuće luksuznih automobila – već više od četiri godine jednostavno stoje na otvorenoj ledini aukcijske kuće Adesa u kanadskom Vancouveru gdje propadaju.

Modeli koje je čitatelj fotografirao su Serija 3, sportski coupe M4 te nekoliko primjeraka luksuznog sportskog coupea M6.

13 - OTKRIVENO GROBLJE NOVIH BMW-a VRIJEDNIH 150 MILIJUNA EURA! Tri tisuće ih već godinama trune na jednoj ledini

Cijela lista od 2966 primjeraka obuhvaća modele serije 2, 3, 4, 5, 6 i 7, električni i3, hibridni i8 te X1 i Z4. Na velikoj livadi mogu se vidjeti i brojni primjerci Minija Coopera, Cabrija i Pacemana.

Ovim povodom urednici Jalopnika obratili su se direktno BMW-u Canada odakle su dobili odgovor kako oni ne mogu znati ništa o tim automobilima bez broja šasije…

Na koncu, sve upućuje na to kako je riječ o automobilima iz slučaja Halifax koji su jednostavno prepušteni propadanju jer nemaju dozvolu za prodaju u Kanadi, kao ni u trećim državama…

U svijetu automobilskog biznisa ovo je još jedan tipičan primjer kontroliranog troška… (Jutarnji list)

1 KOMENTAR

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here