Poštovani Gradonačelniče,

zbog velikih pritužbi gostiju koji borave na Poluotoku i velikom brojkom negativnih recenzija koje dobivamo zbog loše organizacije parkinga molimo vas da revidirate odluku donesenu  1. Lipnja. 2018 u kojoj ste ograničili parkiranje na Poluotoku na maksimalna tri sata

Naime, gostima koji borave u privatnim smještajima, hotelima I hostelima takva odluka uvelike smanjuje komfor jer svaka 3 sata moraju preparkirati svoje vozilo.  

Ovakva odluka utječe na lošu reklamu Zadra kao turističke destinacije I takvom lošom organizacijom jedne stavke kao što je parking pokazujemo nepodobnost upravljanjem I potpuno nerazumijevanje turizma kakav bi on trebao biti.

Isto tako pun nezadovoljstva izaziva ispravnost aparata za naplatu parkinga koji često nisu u funkciji te su podešeni samo na hrvatskom jeziku.  Nažalost, tu nije kraj njihovim nevoljama pa tako dolazi do situacije u kojoj gosti kada već i dobiju kaznu nemaju dovoljno podataka na uplatnici za plaćanje putem internet bankarstva kao što su SWIFT/BIC i ime banke.

Iskreno se nadamo da razumijete ovaj veliki problem i priželjkujemo nova rješenje jednako kao I povećanje broja parkirnih mjesta.

 

S poštovanjem,

Predsjednik Udruge Iznajmljivača Zadar ,

Daniel Radeta

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime