Rješenje svih problema u zadarskoj Liburniji je uvođenje socijalističkog samoupravljanja!

Kako je i najavio, danas je sindikalist Vedran Uranija, inače sklon druženju s pripadnicima zadarskog kriminalnog podzemlja, sa šačicom radnika gradskog prijevozničkog poduzeća Liburnija održao beznačajan prosvjed

Vedran Uranija, poznat još i po krivotvorenju nepostojeće sindikalne podružnice sa nepostojećim pečatom, ali i po brojnim drugim suspektnim podvizima i još suspektnijim zastupanjima traži povećanje plaća djelatnicima Liburnije za 10 posto.

dukic i uranija - Rješenje svih problema u zadarskoj Liburniji je uvođenje socijalističkog samoupravljanja!

Zbog toga je sa pojačanjem iz Zagreba, notornim Stjepanom Lisičakom tražio sastanak sa gradonačelnikom Brankom Dukićem, no ovaj se nije pojavio već je poslao zamjenika Antu Babića. Na sastanku je bio i Edvin Šimunov, inače direktor Liburnije još od prošlog stoljeća.

Uranija je sve donedavno tvrdio da novaca u Liburniji ima, ali da treba napraviti određene preraspodjele. Naravno, svima je jasno da novaca u Liburniji nema, da nisu u stečaju samo zato što su naslonjeni na gradski proračun. Vedran Uranija je danas  informirao javnost kako ni Grad Zadar nema potrebnih 2,7 milijuna kuna za povećanje plaća u Liburniji, pa će, eto, radnici na čelu s Uranijom ići u“ štrajk upozorenja, štrajk mirenja i moguću obustavu prometa na pola sata ili sat vremena kao pritisak da se sjedne za stol“.

simunov edvin - Rješenje svih problema u zadarskoj Liburniji je uvođenje socijalističkog samoupravljanja!
Edvin Šimunov, direktor Liburnije još od prošlog stoljeća

Zaboravio je Uranija napomenuti da će, ako ni to ne uspije, uputiti nekoliko kaznenih prijava, poneku tužbu i svakako se obratiti Međunarodnom sudu za ljudska prava u Strassbourgu.
Zanimljivo da među šačicom prosvjednika koje obmanjuje Uranija, nije bilo uhljeba, uličnog performera i lažnog utemeljitelja Predraga Duševića koji je, dok je radio u Liburniji, uzimao slobodne dane kada je trebalo prosvjedovati.

Pomalo čudi da nitko ne vidi rješenje svih problema u zadarskoj Liburniji. Tako to valjda ide. Od jednog stabla ne vidi se šuma. Naime, u zadarsku Liburniju treba pod hitno uvesti socijalističko radničko samoupravljanje! Dati radnicima da odlučuju o svemu umjesto vlasnika ili direktora. Vjerujemo da bi se Edvin Šimunov lako prilagodio jer on ionako ne vodi računa koliko se godišnje pr. potroši nafte ili koliki su gubici tvrtke ili koliko kilometara prolaze autobusi… Edvin Šimunov uz svesrdnu podršku kilavog Nadzornog odbora treba samo znati jednu stvar. Uzeti novce iz gradskog proračuna kada je blagajna poduzeća prazna. Edvin Šimunov to radi sjajno!

dusevic prerag2 - Rješenje svih problema u zadarskoj Liburniji je uvođenje socijalističkog samoupravljanja!
Predrag Dušević

Uvođenje radničkog samoupravljanja godio bi i Vedranu Uraniji koji ionako još nije shvatio da je u Hrvatsku 1991. godine osim rata, ušao i kapitalizam. Konačno bi tako Vedran Uranija mogao reći da je uspio u nečemu što je započeo, radnici bi sami određivali što će raditi, a direktor bi uzimao novce iz gradskog proračuna i krpao financijske rupe.

Postoji još jedno rješenje kako namaknuti značajna novčana sredstva od kojih bi radnicima plaće mogle biti veće 3 ili 5 posto. Neka se Liburnija prijavi na natječaj Grada Zadra za izradu autobusnih čekaonica. Riječ je o poslu vrijednom više stotina tisuća kuna, a koji je blizak poslovanju same Liburnije. Nitko, naime, ne zna bolje kakve autobusne čekaonice trebaju biti nego u Liburniji. Zašto bio onda taj posao radio Marex Elektrostroj, kada je Grad Zadar većinski vlasnik Liburnije u kojoj sjede brojni stručnjaci za autobusne čekaonice, ali i druge projekte poput pr. ležećih policajaca (uspornika) i sl.?

liburnija1 1024x681 - Rješenje svih problema u zadarskoj Liburniji je uvođenje socijalističkog samoupravljanja!

I za kraj kažimo još ovo. Velika je nepravda u zadarskoj Liburniji. Plaće su doista male, ali najviše boli nepravda. Nije isto voziti autobus u jutarnjoj smjeni po Zadru ili po nekom otoku ili zaleđu Zadra. Neki vozači zadarske Liburnije voze dnevno dva, dva i pol sata i tako sedam dana zaredom, a onda imaju sedam slobodnih dana. Primaju veću plaću od svojih kolega koji čitavu smjenu voze npr. relaciju Autobusni kolodvor – Diklo. O tome Vedran Uranija, Stjepan Lisičak, Predrag Dušević i slični njima šute… (NASTAVLJA SE…)

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here