Treća serija jedanaest pitanja za (ne)sposobnog ministra Olega Butkovića

Temeljni ciljevi razvitka Republike Hrvatske niz godina, sa prioritetima bili su prometna integracija, izgradnja i održavanje prometnih mreža, a pretpostavka je funkcionalna i tehnička integracije Hrvatske, kao infrastrukturne zajednice

Tehnička modernizacija pretpostavka je i oblikovanje modernog kulturnog identiteta. Prioriteti su bili: integracija u glavne europske prometne koridore, izgradnja nacionalnih prometnica, modernizacija željeznica i željezničkog prijevoza. Razvitak mreže zračnih luka (posebno za malu avijaciju) , modernizacija mreže pomorskih luka i marina te pomorskog prijevoza. Modernizacija riječnih plovnih puteva, sposobnim prioritetom  kanala Sava-Dunav. Razvitak telekomunikacija i informatizacija Hrvatske, s prioritetom umrežavanja Hrvatske. Ulaganje u razvoj telekomunikacija, razvijati nove komunikacijske forme, i podržavati nove oblike i sektore primjene.

Analizom Programa HAKOM-a, Ministarstva mora, prometa i infrastruktute, sa sigurnošću možemo konstatirati da je uloga ministra Olega Butkovića u programima razvoja tragična. Koncepti širokopojasnosti kao imperativa gospodarskog razvoja, kao nezaobilaznog faktora osiguranja učinkovitijeg zdravstva, školstva, obrazovanja, znanosti , kulture, turizma itd. Dakle posredovanjem Butkovićeva ministarstva u kapitalnim donacijama Europske unije, kroz nepovratna sredstva, kao potpora širokopojasnog pristupa internetu, koja omogućava veću zaposlenost, sveukupni rast, za posljedicu ima gospodarsku stagnaciju, gubitak radnih mjesta i iseljavanje iz ruralnih dijelova hrvatske.

Nesposobni Butković kao ministar ne razumje, ne zna, (moguće da i razumije i da zna?!) da  širokopojasnost kao dio razvojne strategije revitalizira ruralna područja na način da pokreće spiral razvoja tih krajeva tako što mladi prestaju iseljavati, vraćaju se školovani, povećava se intelektualni potencijal, povećavaju se doprinosi itd. Zbog nesposobnosti ministra Butkovića i njegovih suradnika, danas imamo izvješća Eurostata koji ukazuju i dokazuju da je sve suprotno od onoga što je planirano, s ciljem razvoja gospodarstva, uravnoteženom regionalnom razvoju, pomoću razvoja ruralnih dijelova zemlje, omogućavanju priključenja stanovništva ruralnih krajeva u informatičko društvo, pomoći razvoja obrazovanja, pomoć razvoja slobodnog, neutralnog tržišnog natjecanja, globalne konkurentnosti i produktivnosti hrvatskog gospodarstva, zaustavljanja masovnog  iseljavanja…Hrvata Dalmacije, Like , Slavonije! Republika Hrvatska s nesposobnim ministrom Butkovićem, u Vladi Andreja Plenkovića danas je u usporedbi sa zemljama EU pri samom dnu.

Ukoliko proanaliziramo rezultate dosadašnjeg rada ministra Olega Butkovića, sa sigurnošću možemo konstatirati da se radi o najnesposobnijem ministru svih Vlada Republike Hrvatske.  Neznanje i nesposobnost može se iščitati iz 11 X 11 otvorenih pitanja našega portala , na koje nije mogao, niti znao odgovoriti, unatoč činjenici da na raspolaganju Butković ima  osam stotina djelatnika ministarstva, plus infrastrukturu od osamdeset trgovačkih društava (koja zapošljava dodatno dvije tisuće djelatnika) koja se nalaze u vlasništvu Ministarstva mora, prometa i infrastrukture. Životno i stvarno je da Hrvat danas plaća najskuplji internet na svijetu, da se Hrvat danas vozi s najsporijim vlakom u svijetu, da Hrvat danas radi raznih Butkovića iseljava s svoga ognjišta.

Uredništvo portala pripremilo je novih 11 pitanja za nesposobnog ministra Vlade Andreja Plenkovića,  Olega Butkovića:

1. Plaćaju li hrvatski građani mostarinu na Krčkom mostu kako bi prometovanje tunelom Sveti Ilija – Biokovo bilo besplatno? Radi  li se o diskriminaciji građana koji se dijele na naše i vaše,  što na ovo pitanje  kaže Ustavni sud Republike Hrvatske, postoji li Ustavna tužba?

2 . Hrvatske ceste – HC, obećali ste riješiti problem nefunkcionranje uprave, koju ste vi postavili. Što ste  poduzeli po tom pitanju?

3. Pelješki most, zašto kasni izgradnja pristupnih cesta Sparagovići – Zaradešće i Papratno – Doli?  Kolike penale za kašnjenje ćemo trebati platiti Kinezima kao nositeljima projekta ?

4. Croatia Airlines posluje s ogromnim gubicima. Pratili smo 30. rođendan i otpis duga od više milijuna kuna. Obećali ste uvesti strateškog partnera, jeste li ga pronašli?  Tko je strateški partner?  Ako niste pronašli strateškog partnera, kada ćete pronaći? Radi li se o kriminalu koji je evidentiran kao gubitak od 350 milijuna kuna C.A.? Je li netko odgovoran za štetu-gubitak od 350 milijuna kuna? Što ste poduzeli kao ministar po tom pitanju?

 5. Koliko Croatia Airlines  ima predstavništava u Europi i ostalim kontinentima, s koliko uposlenih i kojim troškovima. Je li sve  to potrebno u eri interneta i digitalizacije? Koja je radna obveza direktora Zračne luke Zagreb, koliko ima djelatnika, koliko vozila, koliko tajnica i koliko troši na reprezentacije?

6. Taksi usluge, je li  točno da RH sada ima oko 3000 taksista?  Je li ta brojka premala za jednu turističku zemlju kao što je RH?

7. Tko je kriv za kašnjenje izgradnje mosta Čiovo, koliko su izvođačima naplaćeni penali? Koliko je Vaše ministarstvo  poništilo javnih natječaja i zašto? Radi li se o netransparentnim natječajima?

8. Što je napravljeno u liberalizaciji telekom tržišta u RH, poznato je da su sve “male alternativne” telekom operatore pokupovali HT i A1. Koji je status Optima telekoma?

8. Uvodi se u 2020. nova digitalizacija zemaljskog televizijskog emitiranja, DVBT 2 tehnologijom. Je li vaše ministarstvo izradilo Nacionalni plan djelovanja? Prema novoj Strategiji OiV će nacionalnim TV nakladnicima, Nova TV, RTL i HRT za 3 Mb/ s plaćati skoro 7, 7 milijuna kuna godišnje po kanalu, koliko su skoro i sada plaćali za kapacitet od 5,25 Mb/ s?

9. Prema Strategiji koju je izradio Regulator za telekomunikacije za prijelaz na digitalno zemaljsko emitiranje, DVBT2, za koju su kao mrežni operator izabran OiV. Jeste li ste suglasni s istom? Svaka digitalizacija za nakladnike TV programa donosi smanjenje troškova osim u RH. Jeste li  suglasni s navedenim projektom OiV-a?

10.Je li točna informacija da  prema istoj strategiji većina građana RH, će morati kupiti novi uređaj, takozvani STB, koji košta najmanje 280 kn , pa do preko 1000 kn?

11. OiV je u rujnu 2019. za vrijeme Weekend medija festivala u Rovinju zakupio restoran,  koliki je trošak bio hrane i pića? Većini gostiju, domaćih i stranih bilo  je neugodno zbog rastrošnosti i bahatosti operativaca ministra Olega Butkovića.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here