Edvin Šimunov, jedini nezamjenjivi direktor gradskog prijevozničkog poduzeća „Liburnija d.o.o.“ na tom je mjestu već četvrt stoljeća

Ante Kalmeta

Za očekivati je da neto tko 25 godina vodi istu tvrtku u malom prstu ima sve bitne, elementarne podatke o poslovanju, no Edvin Šimunov pr. nema pojma koliko ima gradskih linija?! Tako na naš upit „Prometovanjem na deset (10) gradskih linija, koliko se prijeđe kilometara mjesečno, a koliko godišnje i koliki se ostvari prihod na tim linijama mjesečno i naravno godišnje?“, direktor Šimunov nas ispravlja kako imaju 15 linija, a ne deset te nastavlja da ne zna koliko kilometara prijeđu autobusi Liburnije. – Možemo samo orijentacijski reći da su prihodi gradskog prometa u 2016. godini iznosili nešto manje od 12 milijuna kuna dok za ukupne rashode gradskog prometa možemo reći da su iznosili između 19 i 20 milijuna kuna, odgovorio nam je Šimunov pa proizlazi da samo na linijama u Zadru, Liburnija godišnje ima gubitak od cca. 8 milijuna kuna?!

Edvin Šimunov vodio je stečajeve u sljedećim tvrtakama: Zadarska tiskara, Prigorka Promet d.d. Zadar, Virkom d.o.o. Vir, Pagplastika d.d. Pag, Kozarica d.o.o. Pakoštane, Romantik Marina d.o.o. Sutomišćica, Zlatna Luka d.o.o. Sukošan, Limarija i lakirnica d.o.o. Zadar, Zadarska Tiskara d.d. Zadar, Župan i dr. J.T.D. Zadar, Put d.d., Alatnica Bagat d.d. Zadar, Telcom Color d.o.o. Sukošan i mnoge druge…

U Godišnjem izvješću za 2016. godinu, TD Liburnija ima deset (10) gradskih linija, no Edvin Šimunov nas ispravlja i tvrdi da imaju petnaest (15) gradskih linija i tumači nam prihode za tu istu 2016. godinu. Iz njegovog odgovora proizlazi jasna sumnja ili da direktor Edvin Šimunov ne zna koliko linija ima kao ni autobusa ili da je Godišnje izvješće za 2016. (izvješće za 2017. godinu još nije izrađeno, op.a.) lažirano. Skloni smo vjerovati da je izvješće istinito, a da se direktor Šimunov malo zbunio što ne čudi obzirom na činjenicu da ima posla preko glave. Ali ne u Liburniji. Kao vlasnik tvrtke za upravljanje stečajevima, Edvin Šimunov, stečajni upravitelj u nebrojenim tvrtkama zatrpan je brojkama, izvješćima, potraživanjima, dugovanjima, sudskim postupcima… Iz toga se da zaključiti kako je Liburniju kao gradsko prijevozničko poduzeće sa gotovo 250 zaposlenih lako voditi čim se paralelno može voditi i nekoliko stečajnih postupaka. Zato je i aktualni gradonačelnik Branko Dukić postavio na mjesto predsjednika Nadzornog odbora Liburnije Antu Kalmetu, ekonomistu kojem je repeticije davao nekadašnji financijski direktor HAC-a, Josip Sapunar, a po nalogu tadašnjeg resornog ministra Božidara Kalmete. Dakle, Liburniju je lako voditi. Ili nije? (NASTAVLJA SE…)

1 KOMENTAR

  1. ZANIMLJIVO , gadite ih na sve naćine i niko da vas tuži , postavlja se pitanje dali u ovome ima imalo istine ako ima ŠTO RADE INSTITUCIJE!!!

  2. Nego dali neko zna jeli se Zdravkec oporavio od “prijateljskog uvjeravanja ” ? Nema ga nigdje po Kampo kaštelu viditi ovih zadnjih desetak dana .Pa čak se ne pojavljuje ni na benzinskoj pumpi u Gaženici odakle umiljato kontrolira dovršetak gradnje zgrade terminala . Ali očito da je pravio račun bez krčmara oko podjele prostora u zgradi za kruzere?

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime