Frane Macan, mladić iz Igrana oporavlja se od operacije slijepog crijeva u KBC Split

Nazvao nas je iz bolničkog kreveta te ispričao o neugodnom iskustvu sa djelatnicima Hitne službe u Makarskoj. – Prije par dana potražio sam pomoć u Hitnoj službi u Makarskoj. Žalio sam se na jake bolove u trbuhu, a liječnica koja me je primila je konstatirala kako to nije ništa i da mogu ići kući. Pitala me jesam li se kupao u hladnom moru jer da bi to mogao biti uzrok strahovitih bolova. Bio sam u nevjerici, pogotovo kad mi je rekla da ako me i dalje bude bolilo da ih nazovem. Negdje oko pet ujutro bol je postala neizdrživa i nazvao sam Hitnu službu u Makarskoj da po mene pošalju vozilo Hitne pomoći. Osoba koja mi se javila, a mislim da je liječnica mi je tada rekla da Hitna ne vozi prije 9 ujutro?! Nije mi bilo druge nego sjesti u automobil i pod strašnim bolovima se uputiti prema Splitu. Kad sam tamo stigao, liječnici su imali što vidjeti. Ne da mi je slijepo crijevo puklo već je eksplodiralo, a toksična tekućina se razlila po ostalim organima i prijetilo je trovanje. Liječnici iz Splita su mi rekli da ne mogu vjerovati kako su samnom postupili u Makarskoj, kazao je za portal Megamedia Frane Macan.

Kazao nam je i to da je i prije nekoliko tjedana trpio određene bolove i da ga je i tada ista liječnica uputila kući govoreći mu da to nije ništa. Zatražili smo i očitovanje dr. Mate Kasala, voditelja Hitne službe u Makarskoj.

– Znam o čemu se radi. Razgovarao sam s pacijentom te se ispričao za sve eventualne neugodnosti koje je pretrpio. Pacijent se žalio na abdominalne smetnje, grčeve u stomaku i u Hitnoj je primio terapiju te mu je bilo bolje. Ponekad se može nekome učiniti kako je njegov problem hitniji, bitniji od nekog drugog, ali uvjeravam da mi svim našim pacijentima pristupamo profesionalno i odgovorno. Zna se dogoditi greška u komunikaciji, to je nesporno. Što se tiče procjene splitskih liječnika, i mi bismo ovdje u Makarskoj mogli kritizirati, no to neće nikome pomoći. Kao voditelj Hitne službe u Makarskoj, Podaci i Šestanovcu nastojim podignuti razinu kvalitete usluge i mislim da smo svi zajedno napravili dobar posao, ističe dr. Mate Kasalo.

Kaže i to kako pacijent, prema njegovim saznanjima, nije razgovarao telefonom sa liječnicom već sa medicinskom sestrom te da bi bilo uputno da se zove na 194 telefon, a ne na fiksni što prakticira dobar dio pacijenata. – Telefonski razgovori koji se odvijaju preko 194 broja se snimaju i onda možemo znati što se točno dogodilo i kako se odvijala komunikacija. Imamo dva tima Hitne medicinske pomoći koji su dostupni od 0-24 i nema govora da za one pacijente kojima je potrebna pomoć, kola Hitne službe ne voze prije 9, podcrtava dr. Mate Kasalo.

5 KOMENTARI

  1. Slično se dogodilo i mome sinu.
    Ne znam da li su svi djelatnici hitne isti, ali za one s kojima smo mi imali komunikaciju nemamo riječi hvale.

Odgovori na Ja Otkazati odgovor

Please enter your comment!
Please enter your name here