HEP ne angažira prodajne terenske predstavnike niti upućuje svoje zaposlenike u domove kupaca radi ponude ugovora o opskrbi električnom energijom ili bilo kakvih drugih ugovora za kupce kategorije kućanstva, izvijestili su nas danas iz ove državne tvrtke.

Poslali su nam i priopćenje za javnost koje u cijelosti objavljujemo: „Upozoravamo građane i kupce električne energije na nastavak prakse nepoštene i zavaravajuće prodaje od strane nekolicine opskrbljivača električnom energijom.

U protekle dvije godine značajno se dinamizirao proces promjene opskrbljivača električnom energijom i kod kupaca kategorije kućanstvo. Svaki kupac ima pravo na promjenu opskrbljivača što je i osnova za razvoj tržišta električne energije. No, pritom se neki opskrbljivači koriste nepoštenim i zavaravajućim postupcima prodaje. Bilježimo brojne slučajeve postupanja osoba prodajnih agenata, koji se predstavljaju kao zaposlenici HEP-a, traže uvid u račune za električnu energiju, mogućnost pristupa brojilu i očitanje brojila, građane dovode u zabludu te potom nude potpisivanje ugovora za opskrbu električnom energijom s drugim opskrbljivačem. Postoje i primjeri da ovlašteni predstavnici opskrbljivača nude ugovor, pozivajući se na poslovnu povezanost i dogovor s HEP-om. Utvrđeni su i slučajevi krivotvorenja potpisa kupca.

Stoga je važno znati da HEP ne angažira prodajne terenske predstavnike niti upućuje svoje zaposlenike u domove kupaca radi ponude ugovora o opskrbi električnom energijom ili bilo kakvih drugih ugovora za kupce kategorije kućanstva. Kupci koji nastavljaju koristiti javnu uslugu opskrbe kao univerzalnu uslugu opskrbe kod HEP Operatora distribucijskog sustava d.o.o. (HEP ODS), ne moraju sklapati nove ugovore o opskrbi. Kupci koji žele izabrati Hepi, ugovor s HEP Opskrbom mogu sklopiti isključivo online, putem internetske stranice hepi.hep.hr ili putem besplatnog telefona korisničkog centra 08005255 te putem besplatne mobilne aplikacije m-hepi. Ugovori se ne mogu sklopiti u područnim jedinicama HEP ODS-a (elektrama).

Zaposlenici HEP-a ovlašteno obilaze domove kupaca isključivo radi očitanja mjernih uređaja i mogućih drugih poslova iz nadležnosti operatora distribucijskog sustava. Svi zaposlenici HEP ODS-a koji obilaze kuće i stanove imaju odgovarajuću službenu odoru i iskaznicu, koju su obvezni pokazati na zahtjev kupca. Kupci, odnosno građani, nisu dužni omogućiti obavljanje bilo koje radnje u vezi s mjernim mjestom ili priključkom, osobama koje nemaju valjanu iskaznicu HEP ODS-a ili je odbiju pokazati. Dodatnu provjeru identiteta osobe, odnosno utvrđivanje je li osoba ovlašteni zaposlenik HEP-a, građani mogu obaviti telefonskim pozivom u lokalnu (područnu) jedinicu HEP ODS-a (elektru). Važno je naglasiti i da HEP nema dogovor o zajedničkom tržišnom nastupu prema kupcima ni s jednim opskrbljivačem.

Svakome tko smatra da je na bilo koji način prevaren ili oštećen kod sklapanja ugovora o opskrbi električnom energijom, savjetujemo da detaljno prouči sve odredbe potpisanog ugovora i pripadajuće Opće uvjete (poslovanja) za opskrbu električnom energijom u kojima mora biti naveden i način raskida ugovora. Zakon o zaštiti potrošača također propisuje u kojim se slučajevima i rokovima može raskinuti ugovor. Savjeti o tome mogu se dobiti i u udrugama za zaštitu potrošača, odnosno savjetovalištima za potrošače.“

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime