Za neke, u samom naslovu ovog teksta, puno je nepoznanica. Što je to influencer, pogotovo Instagram influencer, kakav je to make up artist? Zapravo, tko je Ana Tolj i čime se zapravo bavi?

Ana Tolj ima 19 godina, studira međunarodno poslovanje na privatnom sveučilištu LIBERTAS u Zagrebu i ima jako malo slobodnog vremena. U Zagrebu pored zahtjevnog angažmana na fakultetu, Ana Tolj šminka svoje prijateljice, a opušta ju Instagram na kojem objavljuje sve vezano uz make up te je stekla status gotovo nezaobilaznog influencera kada je u pitanju ženska ljepota.

Novac od obiteljskog biznisa ulaže u šminku

– Kad završim studij, želim se vratiti u Makarsku i otvoriti frizersko-kozmetički salon. Kako sada stvari stoje, nemam namjeru baviti se međunarodnim poslovanjem, od malena me privlači ovaj dio ženske ljepote. U početku sam znala po nekoliko sati gledati video uratke na Youtubeu, društvenim mrežama od kojih sam naučila osnove make up-a, u jednom trenutku postala sam opsesivna (smijeh), no sve to me jako zainteresiralo i danas mogu reći da znam jako puno o tom poslu, kazala nam je Ana Tolj.
Inače, Ana Tolj, kad nije u Zagrebu, onda je u Makarskoj i za razliku od većine svojih vršnjakinja, nema previše slobodnog vremena. Pomaže u obiteljskoj suvenirnici, a sav novac koji zaradi, ulaže u hobi, budući profesionalni posao.
– U početku sam sav novac, zarađen u suvenirnici, trošila na šminku. Isprva sam kupovala jeftiniju, onu koju sam u to vrijeme mogla priuštiti, a kako je vrijeme odmicalo, kupovala sam sve skuplju i danas radim sa najskupljim kozmetičkim proizvodima dostupnim na tržištu, kazuje nam Ana Tolj.

Potpisala ugovor sa turskim “Golden Rose”

Ana Tolj dobro se uvježbala na svojim prijateljicama koje šminka za posebne prigode, a nedavno je boravila i u Londonu gdje je pohađala veliki masterclass od strane planetarno poznatog Maria Devidanovića, najpoznatijeg celebrity visažista Kim Kardashian.
– Danas mogu slobodno reći da se make up-om bavim profesionalno i gotovo da nema djevojke od koje ne mogu napraviti, ono što se kaže, čudo, bez obzira koliko problematično lice imala, kaže nam A. Tolj.
Anu Tolj preko Instagrama prati više od 11 tisuća ljudi koje svakodnevno savjetuje o proizvodima, šminkanju, nerijetko promovira i određene brandove, ali samo pod uvjetom da ih je osobno testirala i uvjerila se u njihovu kvalitetu.
– Zbog broja pratitelja koje imam, javljaju mi se predstavnici raznih kozmetičkih brandova i žele da ih promoviram i mnogi su spremni dobro platiti u zamjenu za preporuku za njihove proizvode. Nedavno sam potpisala i godišnji ugovor sa turskim kozmetičkim divom „Golden Rose“ koji su posebno poznati po ruževima za usne, ali imaju i jako puno drugih kozmetičkih proizvoda vrhunske kvalitete, otkriva nam Ana Tolj.
Kaže da joj je sljedeći cilj doći do 100 tisuća pratitelja, a onda će otvoriti i vlastiti Youtube kanal. Inače, danas u svijetu ima jako puno ljudi koji zarađuju basnoslovno kao Instagram influenceri ili vlasnici Youtube kanala putem kojih promoviraju određene usluge ili proizvode. Jedna od njih će svakako postati i Ana Tolj!

1 KOMENTAR

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime