Kampanja za lokalne izbore u BiH počela je s pogledom u budućnost? Demokratska prošlost diljem BiH i nije nešto blistava! Stoga, glasači su zabrinuti za budućost? Koliko je važno oglašavanje u kampanji  za izbore? Može li samopromocija političkog kandidata polučiti uspjeh na izborima? Koji od „naših“ političkih čovječuljaka je najbolji primjer uspješne samopromocije?

Politički marketing je: kad imaš odgovore na najteža pitanja iz djelovanja u javnosti? Samopromocija mora biti zasnovana  na temeljima istine-koja i kakva uvjerenja i svjetonazor ali i vrijednosti kandidat zaista ima? Pojedini lideri-stožernici, donekle su uspjeli stvoriti vlastitu političku „marku“, uz lažno obogaćenu biografiju i uspostavljenu vezu sa stranačkom infrastrukturom. Ovo moje kazivanje, za cilj ima, da Vas-glasače potakne, na suzdržanost od lakoumnosti, kako ne bi pali na sve ono što politički čovječuljci lanu… Ha, otvore usta zamazana od janjetine… Jer to već nanijelo je ogromnu štetu hrvatskom narodu… Budite imuni na njihove dupljake, ko’ na Covid… Ko’ na izvor neizreciva zla…

No, kad riječ je o kandidatima, bilo bi mi drago, posebice bi me veselilo, vidjeti nekoga od tih „Europljana“, koji će tijekom kampanje posjetiti neki od gay-istospolnih parova, u njihovu domu, na radnom mjestu, u svakodnevnim aktivnostima, a onda skupa s njima krenuti u obilazak, nekih od mjesta-klubova okupljanja i zabave LGBT-zajednice! Na taj način samo bi potvrdio svoj europski put, doživio bliskost, rastjerao predrasude, suočio se s problemima istih… Dakako, opucao bezbroj selfya s transvestitima-transsexualcima, šerao fotkice po društvenim mrežama… Kako bi ga samo lajkali… Najposlije, kampanje se poduzimaju iz razloga: ZNA SE, SVE ZA GLAS! No, kome bi to danas, bolo oči, ako kandidat pokaže bliskost s LGBT-zajednicom… Ni oltaru, ni arapskoj kaligrafiji, ne bi smetalo, zna se da je kandidat dobar katolik-musliman-pravoslavac i vjernik!

A na pitanje: da li ima nade da se otvore-ostvare NOVI putovi u smjeru-bolje i sretnije a u našem slučaju i zdravije budućnosti, moj odgovor izvolite: usprkos izvjesnom „napretku“, o kojem slušamo samo iz usta političkih čovječuljaka, hrvatski narod nalazi se u kritičnom stanju, jer u pokušaju promjene izbornog zakona, prepušten je primatu i nepogrešivosti lidera, u onom smislu, koji neprihvatljiv je za demokratski Zapad, ali zato s naglašenim izrazom bliskosti Istoku! Vrijeme će pokazati da sam bio u pravu, sjeme straha izrasta iz opskurno primitivnih i nimalo kvalitetno osmišljenih kampanja, koje niti jedan PR ne može svrstati u pristalu i europski osmišljenu promidžbu! Vjerujem, kad u pitanju je demokratski izborni proces u BiH, da je na djelu neko veliko zlo, u kojem obliku… ha ha ha ha … Jer kad povežete sve navedeno, što ću do kraja kazivati… Možda, zaključite nešto uznemirujuće!

Dozvolite, za demokratski odgoj i obogaćenje Vaše političke svijesti i kulture, vrli moji glasači, potrebno je ne samo da buljite u TeVe, čitate tisak, otvarate portale, pratite političke čovječuljke na društvenim mrežama, još je važnije da imate svoju svijest, u kojoj možete pronaći korisne podatke i odgovore na vlastite nedoumice i pitanja, koja Vam tijekom kampanje svakodnevno nameću, uglavnom, nepoznati Vam likovi… Koje li radosti, istovremeno, ne susrećete ih u svojoj zajednici! Politička svijest, ima zadaću pomoći NOVIM-mladim naraštajima glasača, koji više se ne pouzdaju u besramno izrečena naklapanja, koja izlaze iz usta, jezikom koji je izlizan korupcijom! Milenijska generacija, svoju budućnost ne traži po lažnim fb-profilima političkih čovječuljaka, nego na DIGITALNOJ DEMOGRAFIJI, koja je njihova prva-prava zanimacija… Internetske stranice, koje nude pregled podataka o: useljenju-životu-radu-stanovanju-kulturi-zabavi u državama Europske Unije! Nešto sam nezgrapno…lano???

1 KOMENTAR

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here