Pupić-Bakrač: Boris Skroće se pogubio i polemizira sam sa sobom

Marko Pupić Bakrač poslao nam je priopćenje vezano za stanje u KK Zadru i istupe direktora Borisa Skroće.

Priopćenje objavljujemo u cijelosti:
„Direktor  KK Zadar totalno se pogubio u svojim manipulacijama. U obraćanju medijima nakon utakmice sa Alkarom opetovano najavljuje deblokadu računa kluba do kraja idućeg tjedna. Pri tome je javnosti otkrio da je porezna nagodba odnosno upravni ugovor koji je sukladno čl.91c. st.1 Općeg poreznog zakona KK Zadar bio dužan podnijeti poreznom tijelu predana 01.04.2015 godine .

Odakle Borisu Skroći obraz da već nekoliko mjeseci iz tjedna u tjedan najavljuje deblokadu računa do kraja tjedna a još nisu niti bili predani dokumenti za poreznu nagodbu!?

Odakle mu obraz da 20.03.2015 godine petnaestak minuta prije devet sati dan uoči posljednjeg kola ABA lige uđe u svlačionicu te kaže igračima da je deblokada računa i isplata plaća pitanje sata znajući da takvo što nije moguće!?

Iako nitko nije iznio trenutačnu procjenu dugovanja KK Zadar Boris Skroće polemizira sam sa sobom po tom pitanju. Pri tome vjerovali ili ne direktor ne zna koliki je dug kluba ali zna koliki nije !?

Ono što pouzdano znamo izvješća o radu i financijskom poslovanju za 2012 i 2013 godinu je da zaključno sa 2013 godinom dug kluba iznosi 10 miliona kuna (1 milion za 20-ak dana 2012 godine u kojima je klub poslovao kao š.d.d i 9 miliona za 2013 godinu). Analizom dinamike rasta zaduživanja može se pretpostaviti kolika je ukupna zaduženost kluba kada se uzme u obzir 2014 godina i prva tri mjeseca 2015 godine.

Naravno da visina blokade računa kluba nije isto što i zaduženost kluba kao što pokušava podmetnuti Boris Skroće. Iz jednostavnog razloga što većina vjerovnika još uvijek nije izvršila blokadu računa kluba, među ostalim igrači i zaposlenici.

Na kraju svog izlaganja Boris Skroće nas poziva da provjerimo u Narodnim novinama kako je 26. ožujka stupio na snagu Zakon koji omogućava deblokadu kluba a na to se eto čekalo još od prosinca 2014 godine.

Netočno je da je 26. ožujka stupio na snagu bilokakav Zakon, naime radi se  samo o izmjenama i dopunama Općeg poreznog zakona koje je Hrvatski sabor donio na sjednici 27.veljače 2015 godine a koje su stupile na snagu osmog dana od objave u Narodnim novinama.

Pošto je objava bila 9.03.2015 godine u NN 26/2015 izmjene su stupile na snagu 17.03.2015 godine a ne 26.03.2015 godine kako navodi Boris Skroće.

Osobno sam navedene izmjene Općeg poreznog zakona i sve vezano uz njih javno objavio. Još jednom moram naglasiti da prema navedenim izmjenama a s obzirom na stanje u kojem se KK Zadar nalazi nema ZAKONSKE OSNOVE za poreznu nagodbu a time niti deblokadu računa kluba.

Dva su osnovna razloga zbog kojih se deblokada ne može izvršiti.

U čl 91b st.8 Općeg poreznog zakona jasno stoji da se upravni ugovor ne može sklopiti s poreznim obveznikom čiji je račun blokiran od strane drugih vjerovnika i/ili protiv kojega se provodi postupak utvrđivanja zlouporabe prava u porezno-dužničkom odnosu.

Prema navodima iz medija račun KK Zadar nije blokiran samo od strane Porezne uprave već i od drugih vjerovnika a tu je blokada FIBE koja traje preko 100 dana prema priznanju trenera Ante Nazora.

U čl. 91b  st.10 Općeg poreznog zakona stoji da upravni ugovor neće se sklopiti ako porezno tijelo razmatranjem prijedloga i dostavljene dokumentacije ocijeni kako porezni obveznik nije učinio vjerojatnim ispunjenje svrhe i predmeta upravnog ugovora.

Što znači da KK Zadar mora dokazati da je sposoban isplatiti porezni dug. U tom smislu na ovaj članak se nadovezuje i čl.91c koji govori što sve mora sadržavati prijedlog upravnog ugovora a to je među ostalim:

– popis imovine u vlasništvu poreznog obveznika s iskazanim knjigovodstvenim vrijednostima na zadnji obračunski datum.

– prijedlog sredstava osiguranja naplate poreznoga duga, a sukladno Općem poreznom zakonu.

KK Zadar više ne posjeduje nikakvu imovinu a s obzirom na dug koji debelo premašuje 10 miliona kuna nije u stanju dati nikakva sredstva osiguranja tj. garancije naplate poreznog duga.

Čak kada bi se KK Zadar išlo na ruku mimo zakonskih propisa ne bi se ništa značajnije postiglo jer bi KK Zadar prema čl.91b. st.4. porezni dug morao isplatiti u ratama najduže na rok od 24 mjeseca. Pored postojećih dugovanja i tekućih troškova to je jednostavno nemoguća misija.

Jedina moguća konzekvenca potpisivanja porezne nagodbe-upravnog ugovora jest kaznena odgovornost onih koji ga eventualno odobre jer će to morati napraviti mimo zakonskih propisa.

Mi kao gradski vijećnici imamo pravo a osobito i dužnost brinuti se o gradskoj imovini posebno kada se radi o jednom od simbola Zadra. Zato smo tražili sazivanje tematske sjednice o KK Zadru. U pripremi sjednice očekujemo da nam se dostave izvješća i egzaktni podaci što ćemo i pismeno u tijeku dana zatražiti od predsjednika Gradskog vijeća Živka Kolege. Nećemo dozvoliti da se sjednica vijeća svede na mlaćenje prazne slame dezorjentiranog Borisa Skroće.“

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here