HDZ potrošio 15,4 milijuna kuna na izbornu promidžbu

HDZ je u ime Domoljubne koalicije priopćio u srijedu da je za parlamentarnu izbornu promidžbu ta koalicija raspolagala prihodima od 11,5 milijuna kuna, da su joj troškovi iznosili 15,5 milijuna kuna te da manjak od četiri milijuna kuna planira nadoknaditi sredstvima iz naknade troškova izborne promidžbe.

Od 11,5 milijuna kuna prihoda donacije su iznosile 7,3 milijuna, a vlastita sredstva 4,2 milijuna kuna. Trošak izborne promidžbe za 12 izbornih jedinica iznosio je 15,5 milijuna kuna.

Živi zid parlamentrane je izbore zaključio s financijskim minusom od oko 24.000 kuna, pokazuje objavljeno financijsko izvješće stranke. Živi zid je za parlamentranu izbornu kampanju uprihodovao 121.000 kuna, a potrošio 145.000, pa manjak iznosi 24.000 kuna, pokazuje izvješće. Ipak, za konačnu financijsku ocjenu treba pričekati još neko vrijeme, jer bi Živi zid na ime naknade za izbornu promidžbu mogao dobiti 240.000 kuna. Stranka, naime, ima jednog zastupnika u Saboru, Ivana Vilibora Sinčića, pa joj s tog naslova pripada 180.000 kuna, a još 60.000 pripada joj jer je u dvije izborne jednice prešla izborni prag, ali nije osigurala zastupnike. Prema izvješću, glavinu prihoda Živog zida činila su vlastita stranačka sredstva (113.000 kuna), a tek manjim dijelom novčane donacije građana (7450 kuna). Plakati i oglašavanje na radijskim postajama, stavke su na koje je Živi zid potrošio najviše sredstava u kampanji. Svi izborni sudionici - stranke, koalicije i neovisni kandidati dužni su Državnom izbornom povjerenstvu (DIP) dostaviti financijska izvješća o financiranju izborne promidžbe sa sastavnim dijelovima, te ih objaviti na svojim mrežnim stranicama ili u tisku. Prvotne rokove od 8. prosinca i 23. prosinca DIP je produžio do 15. prosinca, odnosno najkasnije do ponoći 30. prosinca.
Živi zid parlamentrane je izbore zaključio s financijskim minusom od oko 24.000 kuna, pokazuje objavljeno financijsko izvješće stranke. Živi zid je za parlamentranu izbornu kampanju uprihodovao 121.000 kuna, a potrošio 145.000, pa manjak iznosi 24.000 kuna, pokazuje izvješće. Ipak, za konačnu financijsku ocjenu treba pričekati još neko vrijeme, jer bi Živi zid na ime naknade za izbornu promidžbu mogao dobiti 240.000 kuna. Stranka, naime, ima jednog zastupnika u Saboru, Ivana Vilibora Sinčića, pa joj s tog naslova pripada 180.000 kuna, a još 60.000 pripada joj jer je u dvije izborne jednice prešla izborni prag, ali nije osigurala zastupnike. Prema izvješću, glavinu prihoda Živog zida činila su vlastita stranačka sredstva (113.000 kuna), a tek manjim dijelom novčane donacije građana (7450 kuna). Plakati i oglašavanje na radijskim postajama, stavke su na koje je Živi zid potrošio najviše sredstava u kampanji. Svi izborni sudionici – stranke, koalicije i neovisni kandidati dužni su Državnom izbornom povjerenstvu (DIP) dostaviti financijska izvješća o financiranju izborne promidžbe sa sastavnim dijelovima, te ih objaviti na svojim mrežnim stranicama ili u tisku. Prvotne rokove od 8. prosinca i 23. prosinca DIP je produžio do 15. prosinca, odnosno najkasnije do ponoći 30. prosinca.

HDZ poručuje da će manjak prihoda nadoknaditi sredstvima iz naknade troškova za izbornu promidžbu. Naime, za svako osvojeno zastupničko mjesto u Hrvatskom saboru svaka stranka, odnosno koalicija dobiva 180 tisuća kuna. Budući da je Domoljubna koalicija osvojila 59 mjesta mogla bi dobiti 10,6 milijuna kuna. HDZ ističe da je Državnom izbornom povjerenstvu u zakonskom roku predala financijski izvještaj o financiranju izborne promidžbe, a da će ga javno objaviti na web stranici u zakonskom roku. DIP je izbornom sudionicima dao rok do 30. prosinca da javno objave svoja financijska izborna izvješća. HDZ poziva i ostale političke stranke i koalicije da na transparentan način objave svoje financijske izvještaje o financiranju izborne promidžbe. (Jutarnji list)

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here